Right here, right now.

Snart så ska jag springa iväg till Annika med Hedvig. Idag har vi match, jag är taggad till tusen. Idag ska vi vinna, även fast vi redan vunnit våra två andra vi spelat i år. Igår så bloggade jag inget eftersom jag var knappt hemma och jag fick panik, min kamera cpade sej. Men jag satte på grundinställningarna istället så nu är den som vanligt igen. Och så har jag bytt mina gråa chinos, fick bli ett par beiga i 36 istället, mycket bättre. Jag älskar de! Nu ska jag snart springa ivög, dagens kommer i ett annat inlägg snart.
Puss&Kram

                             
Bild som inte har med det här att göra, men det är min brors studentmössa. Den finns på alla inbjudningar nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0