Morsdag

Hejhej. Igår så myste jag med Hedvig och Annika hos mej och kollade på ESC. Vad fan var det där? Bäst var Björn. Annars tyckte jag att Grekland låt var klart bäst. Fattar inte att vi kunde komma på 18:e plats. Not so fun. Aja, idag så har vi ätit glass vid ån och sprungit runt i skogen. Ett par tjusiga kort har också knäppts. För er som vill veta så börjar jag få ont i halsen. Inte kul alls.

Och så har jag fått min klänning. Ögonsten. Den är vit med vollanger. Från Gina. Guud vad jag gillar den. Bild kommer. Nu ska jag dammsuga rummet tror jag. Stökigt är det. Puss&Kram


En katt jag såg idag. Tror det var en spynks. Sådana är läskiga.

Kommentarer
Postat av: Hanna

2008-05-27 @ 15:57:39
Postat av: hanna

Skulle nog gissa på att detta är Maräng!

2008-05-27 @ 15:59:12
URL: http://hannavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0