It's a Tensta thing

Idag så har jag hunnit med väldigt mycket. Först så var jag och Hedvig i stan, sen så va vi på Våga Vägra Droger skiten och sen på Adam Tensta på Nova. Det i mitten var inte kul, bara om vi hade vunnit. Blev fan besviken. Jag lovar att vi hade flera föräldrar med oss osv. Sen så var det hem och bya om och så sen så gick vi till IP och grillade och sen till Linda där hennes mamma var gullig och sjutsade oss till Nova. Gulligt värre. We really had a good time. Haha, Erik gubben =P. Haha, han va så jäkla grym på att dansa. Fan att det inte var mer folk där, i så fall då jävlar Hedvig. Imorgon skulle jag egentligen till min kusins barn, men hon blev sjuk så det blev inställt. Istället så ska jag vara med Hedvig och Jasmine. Ska snart lägga upp bilder från köpen osv. Puss Puss.

     

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Ja om de varit mer folk då jeeevlar ;D

2008-05-17 @ 23:28:59
URL: http://egocentrisk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0