Amazing grace

Tjillivippen! Idag hade vi fotboll, det gick..sådär, men vi trodde att vi skulle förlora med minst 10-0, så det gick ganska bra, 3-0 i båda matcherna. Man kunde inte förvänta sej något, 8 stycken som inte spelar fotboll + att de va ganska små, och med ganska menar jag ju ah, ni fattar. Aja, om jag skulle säga att det va kul så skulle jag ljuga. Inte mer med det.

Imorgon så har vi match, Jippie Kajjej! Fan asså, vinner vi den här så tar vi ledningen i serien, vi leder redan med 4 i målskillnad och det har bara gått en match ännu =P. Kul är det iallafall, alla är alltid så taggade. Egentligen så skulle jag ju inte spela imorgon, inte hellar idag egentlinge, men jag kände mej ralativt bra så jag fick köra endå för mamma =).

Jag är verkligen trött, skulle med nema problemas somna nu på direkten, men då kommer jag inte kunna sova inatt och jag vill ju se Uggly Betty och Desperate Hosviwes. Vafan, det börjar ju nu.
Vi ses.

Puss



Passande bild, bilderna blir inge bra på nya blogg. Åh, de blir jättesuddiga,


Kommentarer
Postat av: Lisa

Fin bild :)

2008-05-06 @ 20:25:57
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0