Alarm

Hejhej. Idag har jag varit i täby med Hedvig, Fanny och Malin. Mycket trevligt. Jag köpte en ny bikini, bild kommer. Imorgon så har ha match, första hemmamatchen för i år. Längtar, som alltid. Sen efter matchen så ska jag och mamma åka och handla en klänning till mej som jag kan ha på min brors student på fredag. Har sett en fin vit på Gina, men hittar de inte på deras hemsida(jagt måste veta namnet på den). Mamma måste ringa till några Gina och kolla om de har den, eftersom vi inte orkar åka runt i halva stan för att hitta den. Jag vet ju redan exakt hur den ser ut och vilken storlek, har ju testet ut den och allt. Strumpbyxor måste jag ha också, genomskinliga hudfärgade. Jag har way för bleka ben för att ha de i en kortkort vit klänning. Guud vad jag vill att värmen ska hålla i sej eftersom jag har så mycket kläder som jag vill ha under sommaren. Har ju massa i garderoben som inte kan användas. Snart kanske man skulle sova, måste upp tidigt imorgon. Något som är bra när man har match tidigt (okej den här gången börjar den ett, men vi har samling elva) är att duscha innan. Jag vet att det är jätteonödigt, men det bringar tur med sej. Haha, onödigt på hög nivå, och så typiskt mej.  Nu ska jag leta vidare efter klänningen och sen gå till vardagsrummet.

Puss Amanda

Kommentarer
Postat av: Erika

Jo tyvärr... Ni däremot verkar ha det ganska soft x)

Men snart är det i alla falla sommarlov :D<3

2008-05-24 @ 10:14:32
URL: http://erikki.blogg.se/
Postat av: Erika

Jo tyvärr... Ni däremot verkar ha det ganska soft x)

Men snart är det i alla fall sommarlov :D<3

2008-05-24 @ 10:14:39
URL: http://erikki.blogg.se/
Postat av: Erika

Smidigt och skicka samma komentar två gånger haha xD

2008-05-24 @ 10:15:32
URL: http://erikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0