Torsdag

Hellu. Nu har jag varit hemma ett tag. Skulle haft springning idag med fotbollen, men den blev inställd. Iaf eftersom jag är lite förkyld så ska jag ut och promenera med kameran i högsta hugg. Min bror var i Gävle idag på uppkörining och har nu fått körkort. Grattis bror! Iallafall idag så fick vi sluta en haltimme tidigare idag. Fan vad gulligt av Thomas asså.

En annan sak. Det har gått förbi massor av söta påskkärringar här ute, men de har inte vågat plinga på. Jag tycker de är så sööta ju. Ville ju fota =P. Det måste vara för jag har en lillebror och de tycker väll att det är pinsamt eller nått. Aja, titta vad ful kyckling jag hittade idag i våran källare. det måste vara det fulaste vi har, men jag blev så jäkla glad att han har blivit fulare en förra året =P

        image248
Haha, jag blir så jäkla glad av påsk asså. Jag typ skuttar av glädje =P

Nu ska jag på promenad, Puss och Kram Amanda <33

Kommentarer
Postat av: Matilda

Svar: och jag läser din, bra va? :D

2008-03-20 @ 17:25:09
URL: http://matildabra.blogg.se
Postat av: MANGO

Haha nej va sööt! :D

2008-03-21 @ 09:37:54
URL: http://mialia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0