Lördag

Igår så hade jag inte ett ögonblick ledigt så det blev inge blogg. Jag va ju på genrepet till melodifestivalen. Ikväll så ska det bli melodifetsivalssvull med Jasmine och Hedvig. det blir pizza. Yummie! Ska rösta som fan på BWO, fan vad jag älskar Martin Rolinski alltså. Han är såå snygg. På bilder ser han hemsk ut men live asså, shiet vad sööt snubbe. Aja, hoppas min kamera laddar snabbare för jag måste lägga ut bilder från idag och tömma kameran innan jag drar till Jasse.

Vem/vilka tror ni vinner ikväll?

Jag tror Charlotte men hoppas ofc på BWO.

Puss och Kram <33


Kommentarer
Postat av: Fani

så lite så :) åh men tack, vad glad jag blir :D fixa luggen hos frissan så that's maybe why, hehe ;p hade klippt den själv innan & då var den inte lika jämn & rak om man säger så, haha. jag hoppades också på BWO, tyckte deras låt var grym alltså! men man förstod ju nästan redan från början att charlotte skulle vinna ;/ hade braa:)

2008-03-15 @ 22:52:54
URL: http://glikia.blogg.se
Postat av: elinamanda

hej (:
jag är 14 år, själv då ? (:

2008-03-16 @ 09:09:38
URL: http://www.metrobloggen.se/elinamanda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0