Jag är trött.

Faaan vad dagen har varit seg asså. Shiet. Har äit middag och ska duscha. Ikväll så ska jag bara vara hemme, är trött som fan. Jag har tillbringat lite värdefull tid med min bror Fredrik. Han fick körkort igår så vi fick i uppdrag att handla påskmust, så han körde oss till universums hemligaste och minsta centrum, Djursholms torg. Haha, typ 3 butiker. Iaf när vi åkte hem så sa jag: Ska vi köpa glass på McDonalds? Och sagt och gjort. Vi köpte den där nya McFlurryn med kaksmulor och chokladsås. Yummie! Jag älskar verkligen min bror, eller ah, mina bröder.

Nu ska jag göra något ovettigt. Kanske städa mitt rum, men bara kanske.

Puss och Kram Amanda <33


Kommentarer
Postat av: Jasmine

den är aaas go' den glassen :D

2008-03-21 @ 19:53:57
URL: http://www.jqsmine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0