Hej jag heter Amanda.

Har inte bloggat under Lördagen som eftersom jag va hos farmor och farfar i Avesta, men vi var i falun. Farmor ligger på sjukhus och vi och farfar va och hälsade på. Hon såg riktigt frisk ut och ska troligtvis komma hem snart. Vi åt sjuktgod pizza hos de sen, när vi kom hem från sjukhuset. Jag åt en med mozzarella, champinjoner och fläskfilee. Den va skitgod och jag som inte brukar gilla pizza. Ska krypa till sängs nu, eftersom jag verkligen måste plugga imorgon eftersom jag bara gjort en ounkt på SOn, när jag ska ha gjort fem! Usch, känner paniken komma krypandes. Men man vill ju egentligen göra något roligt sista dagen på lovet.
Annika kooooooom heeeeeeeeeeeeeem, jag har ju fan inte träffat dej på två veckor!

Nej, god natt gott folk.

PS. Antar att alla redan har sett den här artikeln, men kan inte undgå att berätta för er som inte har sett den. Asså fy fan vad de har rätt, det är ju fan precis så där som det är. Fattar inte hur man kan dra till elverket och strula en Fredagskväll när man kan göra så mycket vettigare saker. Och att jag faktiskt känner folk som hänger där, varav vissa verkligen INTE passar in i den där miljön.

www.aftonbladet.se/nyheter/article1956188.ab

Puss och Kram <33

                          
             Slänger in en bild på alla tjejers älskling, han är ju för underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0