Gästbloggare

Jasmine här :D Jag tänkte gästblogga när jag ändå är här inne och fixar. La in Larzzas nya header, den var as fin gumman! :)
I dag var jag, larzza, heddan&ankan ute och vandrade i skogen. Då kom vi fram till att Larzza har ett as bar självförtroende, härligt gumman ! :)
Det här inlägget blev tråkigt, men det skiter jag i (A)
Jag har känt Larziiie sen jag var skiitliten , bästa vänner sen dagis förfan. Vi gjorde en as schmäxig berättelse på dagis, med sånna här bilder man klistrar upp på en tavla (you know?). Jag tror vi läste upp den 24/7 om jag minns rätt (A)

image244
en as söt bild på larzza, jag hittade på min dator. typ 1 ½ år sen :)

jag älskar dig gumman <3
puss, jasmine

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Jag har tagit den söta bilden! :D

2008-03-19 @ 18:40:11
URL: http://egocentrisk.webblogg.se
Postat av: Amanda

h

2008-03-19 @ 19:04:42
URL: http://www.larzzuw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0