Dagens klädsel

Verkligen värdelösa bilder, men ni får leva med det idag. Nu funderar jag på att sätta in mina inlägg i lite kategorier =P. OCH så måste jag skriva rent en svenska berättelse, göra tyskaglosor (okej,bara sju men iaf) till imorgon och även kolla på Top Model. Aja, tror svenskan kommer i första hand =P.

         image199

         image200

image201
fick ingen bra bild på min jacka, så jag bjuder på mej och Hedvig =P.

Aja iaf.

Linne - HM
Tunika - Cheap Monday (weekday)
Leggings - Lindex
Skinnjack (imitation) - HM barn =P
Har även en grå Cardigan från Zara som inte är med på bild.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

larzza & heddan är söta

2008-03-05 @ 22:18:45
Postat av: The City

Snyggt! ;)

2008-03-08 @ 17:20:31
URL: http://thecity.blogg.se
Postat av: Hedvig

hah jag ser ju lite lustig ut, men här bjuder vi på oss själva!

2008-03-10 @ 18:01:11
URL: http://egocentrisk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0