Täby

Hejhej. Idag efter skolan så drog jag, Hedvig och Kajsa till Täby. Vi hade sjukligt kul. Framför allt när vi kastade jordgubbar. Vi köote 2 liter och de ruttna förjade vi kasta till varrandra (jag och kajsa, hedvig va geek) med askarna. Vi hade skitkul. Sen när vi skulle gå så kom en tant (okej, kanske 35) fram till oss och sa åt oss att ta upp det för det såg otrevligt ut. Våddå? Om det var värsta stora gänget med 15:åriga (ursäkta) blattar så skulle hon aldrig vågat säga till. Vad är det för sammhälle vi lever i? Sura blev vi iallafall, och hon tjejen hade ju suttit och lett när vi hade kul och sett det underhållande. Jaja, mindre sånna åt folket.
Med hem kom ingenting, men Kajsa köte sjukt fina skor och en skitsöt klänning.
Jah är duktog på att spara, vill jag bara meddela. Och imorgon så är det skolavslutning. Jag kommer skämmas, haha våran sång. Lova att inte garva!

                      
                         Kajsa sötis.
                       
                       Kajsa och Hedvig.
                       
                      Jag gillar jordgubbar.
                     
                      Jordgubbar är det bästa som finns.
                     
                      Hej jordgubbe!

Nu ska jag baka jordgubbstårta tills imorgon.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0