Simon Och Sophie

Åh, har nyss läst ut en av de fem böckera jag fick idag. Den jag läste hette som rubriken. Guuuud vad bra den var. Jag vill fortsätta läsa. Dock så känner jag mej sjukt killdesperat.
Fynderar på om jag ska börja läsa en till, får nog bli så. Ska gå till biblioteket om en vecka eller så, så jag har böcker tills jag åker till Spanien. Haha, nu blir jag boknörd igen. Nejmen att läsa är ty det bästa jag vet, eller nje, men det är sjukt kul på något sätt.
Nej, nästa bok väntar.

Puss, sov gott!


Kommentarer
Postat av: Erika

Ååh, är det inte härligt med böcker!

Jag är likadan, ifall jag hittar någon jag gillar så är jag fast haha. Men det är inte alltid man har tid att göra det... Blir nog bättre på sommarlovet för min del!

2008-06-05 @ 15:52:47
URL: http://erikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0