Out of the lights

Hejhej. Jag har lekt duktig! Jag har städat hela huset väldigt noggrant, sopat massa skräp ute, rensat ogräs och så heöa dagen. Allt för att få pengar till på fredag, då jag åker till spanien. Längtar sjukt mycket. Jag ska sno lite minneskort till kameran här hemma, fast jag har ett med 2 gg och ett med 512 mgb. Så kanske klarar mej, och jag har ju fixat så att inte bilderna tar så stor plats, så det blir nog lugnt.

Snart ska jag se på Sverige-Spanien. Jag tippar på 2-1 till Sverige. Min lillebrors kompis och hans pappa är där, jag är avis. I Insbruck är det, där var jag i somras, när vi bilade hem till Sverige från Italien. Det ligger i Österrike för er som inte visste det. Btw så längtar jag verkligen tillbaka till VM 2006, tyskland, jag var där. Det var verkligen sjukt kul och stämningen var magisk.

Puss.


Sura jag i Tyskland. Vad liten jag var :P


Kommentarer
Postat av: MANGO

naw va söt! :)



tack för att du röstade :)

2008-06-14 @ 17:30:36
URL: http://mialia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0