Like a Hero

Jag är duktig. Idag var jag i Täby med Annika och Hedvig. Jag köpte ingenting för mina egna pengar, endast typ brösttejp (?) och mat. Tejpen är ah, något skumt. Men iallafall så ska jag ha det till skolavslutningen till min klänning. Tror det kommer gå kalas. Annars funderar jag på att tejpa med gaffatejp. Alltså tänkte jag fra ett varv runt brösten iställer för bh. Ingen här hemma tyckte det lät bra, de trodde jag skulle få blodstopp. Aja, någon som vet något bra sätt eller? Aja, det jag köpte borde fungera jättebra. 49.50:- på HM, trepack var det också. Bild kanske kommer.
För er som inte vet så sparar jag engar tills jag åker till Spanien om ca två-tre veckor. Måste ha pengar då ju.
Jag funderar på om man borde sova.

Puss och Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0