In the school

Hejhej. Sitter i skolan med en laptop. Det finns ingenting att göra, ååh. Man får inte gå hem heller. Eller, om man frågar Thomas om ett tag så kanske man får, hoppas på det. Idag ska jag på sång. Men det är inte förens senare. N'r jag kommer hem om typ en timme så ska jag lägga mej ute vid poolen och pressa, underbart. Bada ska jag nog troligtvis göra också. Idar tar min bror universidenten ( haha, jag har hittat på det, menas med att man går ut universistetet). Kul för honom. Han ska börja jobba på måndag slog det mej nu. Haha, han på ett arbete. Jag sitter och skriver meningslöst, jag vet, men jag har så fruktansvärt tråkigt . Okej, det är bättre än att ha NO, tråkigaste ämnet, men iallafall. Finns det inget kul på datorn man kan göra här? Massa sidor är blockade och jag har inga bilder som man kan kolla igenom, utan istälet så får man lida med spelsidor. Haha, okej, jag tyckte det var kul att spela ett fiskspel, men det bölev ju lite långtråkigt. Haha, jag tyckte iallafall att jag var bra. Kanske ska fortsätta spela, nej, det är tråkigt. Kanske ska kolla in om det finns någon internatshopping att sukta efter. Haha, men jag sparar ju. Ja, jag kanske ska läsa min bok som jag fick hem igår. Heter typ; Vad hände med Jennie? Men den ska jag ju läsa när jag kommer hem och solar, då har man ju något att göra.

Btw, på tyskan så gick vi i tyska gruppen och Yvonne (lärare) och köpte glass. Vi hittade en ful katt, men alla killar (jag är ensam tjej) tyckte den var söt. Haha, den va skitful jue. Alla gillar typ katter utom jag.

Nej, jag orkar inte sitta här längre.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0