En dag som var igår

Som sagt, de eftertraktade bilderna från igår, på naturhistoriska riksmuseét.


Kajsa och Hedvig på bussen dit.
  
Hedvig och Mattias, Johan och Marcus, Hanna.

Skelett, obs dåliga bilder, man fick inte ha blixt.
                         
Onödig fakta, skelett, ett annat skelett.

Vaxdockor som var coola.
  
En apa, jag i ett skelett (genomskinligt), en kille som var sjuk lik min pappas kompis.

En fisk, han va svår att fånga på bild med digitalkamera vill jag påstå.
  
Sött barn, en fjäril och Linné.

En säl, suetness!
  
En jordglob, jag med ful min, en maskin man gjorde moln med.

En mask i hårdplast, 25:-. Fy fan, vilka priser, kanske är värd 50 öre.
  
Naturhistoriska, Hedvig, Jag och Kajsa med gigantiska löv.

Suddig fågel.
  
Årskurs 7, blomma, en äcklig katt som hade en levande mus i munnen.

Savvas tvingade alla att vinka. Hej då!

Ingen bra kvalite på bilderna, men det får vi leva med.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0