From the moment you belive



























Randombilder från Göteborg. Det var himlans kallt. Jag blev förkyld. Idag har jag varit ute och sprungit. Elljusspåret blidde det. Det va skitjobbigt, för jag skulle springa det på under 25 minnuter i stekhet värme och det finns inte en enda rak sträcka i princip. Men jag klarade det på 23, så jag är jäkligt nöjd. Nu ska jag ut och rensa ogräs, ser ut som om det blir mina enda jobb i sommar, fan vad det ska rensas. Sen vill jag bara meddela att ni just nu inte vill se mitt hår. Jag hade tänkt att inte tvätta det på ett par dagar för att det inte ska bli så fettigt så lätt, men det lutar att ta till shampot snarast, jag får panik. Nu ska jag tagga.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Maja

Jasså såg du mig! Hur hittta du min blogg? stod du längst fram? va kul :D

2008-07-25 @ 18:53:06
URL: http://enmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0