some say love, it is a river..

Haloooe, nu undrar ni säkert varför Amanda inte har bloggat på ett tag, men hon befinner sig just nu i Göteborg på Gothia och ska vara där till på lördag eller söndag. Nu är det hennes fina vän Hedvig som skriver, jag är mycket tacksam för att Amanda lät mig få skriva här ;)
Om ni undrar så saknar jag Amanda väldigt mycket, jag sitter just nu och lyssnar på KENT för att tynga ned stämningen ännu mer. KENT är riktigt jävla bra, speciellt låtarna  "Socker", "Den döda vinkeln" och "Dom andra".
Nu växlade det om till Håkan Hellström, min största favorit, låten "Den fulaste flickan i världen" riktigt bra låt.
Aja sånt här har jag inte tid med, puss på er ;)

Kommentarer
Postat av: jasmine

heddan är söt .

saknar dig gumman, du skulle ha varit här <3

2008-07-15 @ 15:59:27
URL: http://jqsmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0