080711


Spanienbild. Snygg min ha =P

Hej sötnosar. Idag har jag varit i Mörby Centrum (hahahahahaha) med Hedvig. Jag köpte ett par jeansshorts och en blommig tunika. Sen har jag jobbat. Jag har gröna fingrar (inte bokstavligt talat). Imorgon åker jag till Göteborg. Kommer ha sjukt kul känner jag på mej. Jasmine och jag i göteborg kan sluta hur som hellst, tro mej. Men jag har inte packat än, men det kan jag göra senare. Ikväll ska jag inte göra så mycket, kanske kolla på the ring 2. Såg ettan igår, fan vad bra den var.

Hjärta.

Kommentarer
Postat av: Hedvig

jaah du riktigt trevligt hade vi :) saknar dig redan, och du jag har din burk i kylen (I)

2008-07-11 @ 21:50:53
URL: http://egocentrisk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0