Torsdag.

Idag är det Torsdag för er som missat det. Har inte bloggat efter mötet igår, men datan cpade sej lite. Jag och Kajsa var lite smått duktiga efter skolan, vi tränade faktiskt i skolans så kallde ''gym''. Tränade i ca en timme, fan vad vi kämpade. Snart så ska jag på min sånglektion. Är inte så där jippie glad, mest trött. Sen så har jag fotbollsträning, åh nej, chicken och Doggy kommer vara där. Det är två tanter som spelar med damlaget som vi tränar med. Och jag som trodde att Doggy gått och blivit näll på gamla dar, men icke sa nicke, likadana sedan andra dagen. Det är inte så lätt för oss i 93-laget eftersom typ alla i damlaget är.. väldigt stora. Man går på med all kraft man har, och sen så faller man omkull. Inte direkt roligt. Man får räkna med ett tiotal blåmärken, pluss att deras tränare BARA dömmer åt de, medans våra tränare är rättvisa. Jaja, livet är orättvist, men snart så går vi ju ut på gruset.

Puss och Kram, skummbanan <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0