Lördag

Idag är det Lördag. Haha, det kanske ni redan visste. Heds och Ank ska sova hos mej, och vi ska kolla på ett öga rött. Ingen av oss har sett den så det blir ju najjs. Sitter här och sjunger på Everytime med Brittney och tänker på hur jävla dåligt det går för henne. Hon var en av världens kändaste sångerskor och så träffar hon K-fed och karriären stupar neråt. Kan hon inte komma tillbaka som hon var.
Idag och inatt så såg jag på Titanic, min favvofilm. Så himla bra. Gud vad jag älskar den. Jag vill se den igen. När jag var liten så tyckte jag bara att drunkningsscenen var intressant och bra, men nu tycker jag hela filmen. Jag tycker att det är väldigt intressant att läsa om Titanic. jag har fan suttit och läst på massor av sidor på nätet om det. Jag tror att jag var med på Titanic i mitt tidigare liv. Eller inte tror, jag är nästan helt säker. Typ känner en sammhörighet med människorna i filmen. Haha, nu ska jag inte bli alltför långvarig.

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Hihi ja det är klart!
japp ses älskling

2008-01-12 @ 19:29:32
URL: http://heddanz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0