Åre

På jullovet mellan jul och nyår så var jag i Åre. Vi bodde på Holiday Club. Saknar det så jääävla mycket! Vill verkligen åka upp igen. Skidåkningen var asabra och man kunde göra massor med saker på hotellet, tex bada. Asbra bad. Man kunde också gå på gymmet gratis, vilket gjorde mej glad. Asså, guuuuuuud vad jag saknar Åre.

 Bilden är en exakt kopia av vårat rum, det är säkert det också.
   Badet med utomhuspool, ruchkana + massa mera!
                                                                                  
 Basutavdelningen med 10 bastuar och isvak + massa mer.

Ni förstår att jag saknar det, om inte ännu mera skidåkningen eftersom det var det man åkte dit för.

Gud vad jag vill dit igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0