Tuesday

Andra dagen på veckan. Har ju varit i skolan idag och hade det helt OK. Det roligaste var helt klart slöjden, där behövde jag skriva utvärdering men iaf. Jag, Ankan och Kajsa satt och pratade gamla minnen från låg-och mellanstadiet. Haha. Fick tillbaka mitt engelska prov och jag blev faktiskt riktigt nöjd. Fick 32/40 och det är bra, med tanke på hur dålig jag är på engelska stavning. det hade ju iaf varit VG om jag hade haft betyg tror jag. ankan fick fan alla rätt! Men mattprovet igår, då hade man jue 40/40, vilket man fick mycket beröm om. haha, I'm proud.

Igår så va jag, Jasmine(www.jqsmine.blogg.se) och Heddan (www.heddanz.blogg.se) ute och promenerade, eloge till oss. Detta ska även inträffa ikväll :). Imorgon så ska jag uppträda i Vtuna. Ska bli rätt så najjs men jag kan inte texten helt. Aja, får öva!

Hur har eran dag varit?

Puss och Kram <33


image156

Haha, hittade denna bild på datorn. Bilden är tagen på reklamen får Wienekorv på IKEA i Barkarby, utanför Stockholm. xD

Kommentarer
Postat av: rebecca

haha, jag gillar fingret som lite diskret kommer upp i bilden :)

2008-02-21 @ 18:04:09
URL: http://rebeccq.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0