God Morgon

Nu är det första och näst sista dagen på helgen. Har nyss slängt på mej en jeanstunika och idag så vet jag inte vad som väntar. Troligtvis kanske Täby Centrum och jag kommer absolut städa mitt rum. Som vanligt så ser det hemskt ut. Asså, blir så jäkla lack på datorn att jag inte kan ladda upp några bilder, för då stängs alla fönstren. FAAAAAAAN vad lack jag blir asså. Pappa vet inte heller vad som är fel. Usch, blir så jäkla lack. Ska göra en virussökning tror jag. Nej, nu ska jag borsta tänderna.

Puss och Kram <33

Kommentarer
Postat av: Zandrea

svar: Härligt med sol :D
Hade turen nu, solen kikade fram lite.
Men den försvinner väl ;(

Snygg blogg :D HA en bra lördag! :)

2008-02-16 @ 11:55:54
URL: http://Zandrea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0