Glad alla hjärtansdag

Happy valentinesday! Det är allt jag vill säga. Vi hade ett så kallat hjärtträd idag i skolan och man kunde hänga upp ett hjärta som man skrev något på. Det var friends som hade årdnat det, så jag fick sitta i vid det bordet, med ankan och ge ut hjärtan. De små barnen var iaf jättesöta. Jag tror jag gjorde fem hjärtan eller något. Haha, man måste ju passa på. Typ hela skolan gjorde ju, även niorna.

Mina bästa vänner Annika och Hedvig (www.heddanz.blogg.se) önskar er en riktigt bra fortsättning av allahjärtans dag.


       image160


     

Ja den sista bilden är en present från en kille som jag inte vill ha mer än som  kompis.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

haha verkligen wannabe julgran xd

2008-02-14 @ 23:02:47
Postat av: Sarah

åh, vad fint!

2008-02-22 @ 07:37:50
URL: http://lostdetective.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0