Fredag.

Haha, det är allt jag kan säga. Kryssningen var lite.. Hm, vad kan jag säga..Den var ganska konstig och tråkig. Kan inte förstå varför människor lägger pengar på det. Men folk som va typ 20 kan man ju förstå, men vuxna människor. Aja, när vi satt vid middagen så ser jag en snubbe som höll på med sin mobil, och jag ba: Fan vad han va lik Robin Ryhn. Och vem va det om inte han. Och så satt ett gnäg 20-åringar med ca 6 pers vid ett bord med en massa öl (de hade tagit mer än 50 olika glas) och då kom vakten och skällde ut de för att de tagit så många glas. Jäkla finne, kan de inte få ta lite öl vafan. De blev kallade för ''ölgänget'' av oss. Sen så satt det massa finnar ett par bord längre bort och de satt och sjöng massa finska snappsvisor. De blev kallade för ''Nokiagänget'' eftersom mamma och pappa trodde att de va på firmakryssning. De blev också tillsagda, men på ett snällt sätt.

Vi satt också i baren och häckade och där så satt det ju såklart tanter, skillda som satt där och väntade på att bli uppbjudna. Det var ja...intressant att se. Vi passade inte riktigt in, kändes det som. Sen så drog vi till hytten och spelade kort, vilket va mycket roligare än att sitta i en jäkla bar.

Dagen efter, det vill säga imorse så gick vi till frukosten. Jag åt en jäkla massa. Ett pluss var att de hade grapefrukt. Jag åt en hel. Fan va gott det va. Men det va jobbigt att man behövde springa runt och leta efter stösockret. och de stängde frullen vid 9! :O, man han ju knappt äta.

Det fanns typ ingenting att göra på båten utom att äta, gå ut, supa eller handla i taxfreen. Man kunde också spela bort alla sina pengar. Det sist nämnda tycker jag är idiotiskt. I parfymeriet va vi stammisar. jag köpte en Christina Aguilera parfym. Eu de parfym och allt för typ 250 kronor. Doftar underbart. Sen så köpte jag en chokladkaka med marianne i och en marianne påse för typ 50 kronor sammanlagt. Det va helt okej billigt. Vi spelade väääldiiigt mycket kort.

Sammanfattning av resan: Det va kul att komma hem.

Snart så kommer lite bilder, nu ska jag se på hjälp.

Kommentarer
Postat av: Laaarsson

hehe du...
va fan lär dej uppskattabarer för fan :) Härligt plejs

2008-03-01 @ 15:03:09
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0