Old stuff

Haha, positivt att sitta vid den gamla datorn. Jag har hittat massor med bilder från gamla tider (jatg låter som om jag är skitgammal). Haha, sjukt kul.


Annika och Hedvig ( sommar 07)

Samuel, jag och Hedvig (sommar 07)

Jag ( Höst 07)

Jasmine, Oskar Marklund och Annika.( vår 07)

Hedvig (vår 07)

Therese ( sommaren 06, bilden är felmärkt med datum)

Linnea och Jasmine (sommaren 06)

Kajsa, Linnea och jatg (sommaren 06)

Roligaste ever! Annika, Hedvig och jag. (höst 06)

Ikväll ska jag kanske gå till Jasmine och sova på hennes veranda.
Sen vill jag bara säga att idag är det 2 år sedan min älskade morfar gick bort. Tänker på dig varje dag!

Puss.

Kommentarer
Postat av: KP

haha, jag kommer ihåg när vi tog den där bilden med tess, och hon tyckte hon var så cool med sina nk-kassar .. HAHA

2008-08-05 @ 11:36:36
URL: http://kajsapauli.blogg.se/
Postat av: MANGO

nej va du & hedvig va söta hiihih!

2008-08-06 @ 11:23:46
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0