Torsdag

Hejhej. Har nyss kollat på fotboll, AIK - Dif. Ingen höjdarmatch, 1-1. Jag gjorde megagod chockladsås iallafall. Den va vääldiiigt god. Nyss kom jag på att jag inte börjar förrän klockan 10.30 imorgon. Imorgon så har vo faktiskt musikalrep också, det ska vi ha hela helgen, sen på Söndag är det förreställning och på Måndag skolföreställningar. Guud vad det ska bli kul. Kameran kommer som vanligt vara med, mitt breoende helt klart. Jag tänkte nyss att jag skulle gå och lägga mej, men varför skulle jag göra det, jag har ju sovmorgon. Ska lägga upp bilder tror jag, har inte bättre för mej.

                                                                     Puss Amanda ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Okej. Ja, visst är den helt underbar..
Jag vet inte riktigt varför jag inte får, mina föräldrar ger mig typ ingen anledning, de säger bara nej. Får bara beställa från typ H&M och Ellos och såna "säkra" ställen, om du förstår. Lite tråkigt, men men..
Kram!

2008-04-24 @ 22:40:27
URL: http://hotelsong.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0