När jag log så fick jag inget gensvar.

Hallojsan. Ikvää så har jag kollat på Talang och Norhing Hill, kvällen hemma alltså. Har ju haft musikal. Det går faktiskt riktigt bra, bara d att jag blirvarm, riktigt jäkla varm. I helgen är det typ något på Nova för Mangafolk (?) och jag blev nästan lite rädd, inte för att jag har fördommar, men de ä ju överallt, men kul för de. Haha, folk från hela Sverige är typ här. Nu måste jag seriöst sova, ska upp åtta imorgon bitti, för jag ska vara där klockan 10, så d blir väll dags att gå upp då. Jag kommer vara död, räknmed mej. Aja, imogon så får vi gäster också, fan att det inte är jag som fyller år, utan min lillebror. Jag skulle inte banga på presenteer, helt klart.

image375 

Nu ska jag sova, sov sött.

Puss Amanda </3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0