Nämen gud

När jag satt på biblan och vöntade på att bussen skulle kommaså lästejag en KP tidning, det va ju så länge sedan och jag hade ju inget bättre för mej. Men iaf, på den där Prat sidan, då var det en liten kille som hade skickat in en insändare där de stod såhär:

image388

Jag är en kille på 12 år som bara varit ihop en gång.
Vi var ihop en dag i trean, så det räknas inte ens...
Jag har fått kämpa mig igenom hela livet och jag hade verkligen behövt någon vid min sida.
Hur gör man egentligen för att träffa den rätta?
Och hur vet man att det är den rätta? Har du något bra tips?
Skriv till Svar!

En som undrar

Min första reaktion var, vafan han är ju baa tolv år. Haha, humor kallas det =P.


Kommentarer
Postat av: anna

haha vad söt :)

2008-04-28 @ 17:44:43
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: Jasmine

haha kämpat hela livet med det. jaha 12 år, gud så mycket :O xd

2008-04-28 @ 21:07:12
URL: http://jqsmine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0