Shopping

Hallo..

Idag så har jag tillbringat dagne i Täby C med Heddan, Agge och Ankan. det blev en lyckad dag. Jag sitter just nu vid en dator i Täby och väntar på min mamma, vi ska fixa ID-kort på banken. Jag köpte en lång T-shirt, en kofta/cardigan och en typ plånbok. Jag lägger in bilderna när jag kommer hem. Vi åkte dit ca halv elva och de åkte nyss hem. Klockan är nu 15.33. det är ganska jobbigt att sitta här eftersom alla glor på vad man gör.. Men men , sånt får man ta. Jag brukar ju ibland också kolla så jag får skylla mej själv. Det är jue billigt att låna de, 20 kronor för lite mer än en timme. Det kallar jag billigt. Men när man brukar gå förbi så är det jue typ bara fjortisar som sitter och är inne på PA..

Bloggar mer ikväll.. Och förresten ikväll så är det jue Prison :D.

Puss Puss §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0