Favoriter

Här är några saker som jag bara älskar:image10

Pläd- Vem gillar inte att krypa upp i soffan med en pläd liksom ?
Foudation- Jag älskar min från Max Factor. Den är toppen !
Puder- Det här har jag använt i över två år nu. Funkar kanonbra!
Mascara- Den här från Loreal funkar jättebra för mej.
FRIDA- Favvotidningen, behöver jag säga mer?
Te- Det ska vara Yellow label för det är ju sååå gott..
Sminkborttagning- Den här från Nivea tar bort allt och håller i över ett år.
Leggings- Favvoplagget utan tvekan.
Choklad- Hällst så ska det vara 70% kakao. Mums !
Vindruvor- Något som jag kan äta omåttlig mängd av.
Deo- Behövs någon förklaring?
Listerin- Får en att känna sig fräsch.
Vänner- Piggar alltid upp,jag älskar mina vänner !
Mobilen- Min w880i slår alla rekord.
Bommullsrondeller- Behövs utan tvekan till ALLT!
TV- Jag älskar TVn. Hellst ska den vara HD för bästa bild.. ;)
Allsång- Sommarnöjet nummer 1.
Prison Break- Ni vet hur jag är, hade inte klarat mej utan Prison. <3
Plattången- Piffar upp vardagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0