Skoldagen

Dagen började med att jag hade satt veckarklockan på 06.45. Jag va så j*vla trött så jag satte den på (trodde jag då) 07.20. Men sedan så vaknade jag klockan 08.20 då vi började. Oh, jag blev såå stressad. Sprang upp och klädde på mej och tog mobilen, väskan och nyckeln. Jag hann tyvärr aldrig sminka mej, så jag såg inte särskilt vacker ut. Usch. Men när jag kom till skolan så hade vi som tur var inte börjat. så jag blev inte försenad. På rasten klockan 09.00 så sprang jag hem och sminkade mej och borstade tänderna och hämtade fotbollssakerna. Den enda riktiga lektionen idag var bara engelska och sen så hade vi fotboll.. Det gick bra, bara det att vi inte gjorde några mål. Första matchen mot Bergtorp förlorade vi med 1-0 fast vi borde ha vunnit. Andra matchen mot fjortis Prolympia förlorade vi också med 2-0. Synd för oss. men killarna gick nästan till final. Fast det var tur att det här bara var en träningsmatch. Det var inte allvarligt. När jag kom hem klockan 16 så åt jag och sen så åkte jag till min musikalgrupp. Vi fick rollerna till våran uppvisning och jag ska spela någon tjock dammråtta. Ska bli skitkul även fast jag inte ´har så mycket repliker. Men vad kan man förvänta sej, jag är yngst och har hållt på minst med teater, så det gjorde inte så mycket. Fast jag har ju typ den roligaste rollen. Det var en råtta som hon inte hade någon som kunde spela, hoppas att jag får de replikerna. Tihi. Ikväll så är det Prison Break. Längtar redan, hoppas bara att jag inte försover mej imorgon. Och btw jag har faktiskt aldrig tappat bort något, bara lagt det på något oväntat ställe där jag inte trodde att jag hade lagt det. Det är en bra bortförklaring om man inte(som oftast inträffar mej) hitar sin mobil. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0