Shopping

Jag vet att jag inte har bloggat sen i torsdags, menmen. Det var ju lov och då vill man ju göra något under dagarna. Idag så har jag varit i stan med Jassii och Heddan. Det blev mycket shopping. Vi började dagen med att de kom till mej. Jag va tvungen att kolla vilken tid bussen gick så jag ringde SL upplysningen.

Fet ärlikamed SL
Kursiverad ärlikamed Larzzuw

- Varifrån vill du åka?

- Från brottby trafikplats.

-
Från Brottby trafikplats till?

- Danderydssjukhus.

-
Från Brottby trafikplats till Danderydssjukhus.

Det lät skíit kul. När vi kom fram så gick vi till HM och jag köpte en svartvitrandig tunika med dragkedja. Den var fett najjs. Resten av dagen så blev det shopping och en del snygga guys. Vi blev fett lack på några punkare på McDonalds. De ba satt och glodde på oss. Jag drack iste idag. Livets dryck. Jag älskar det.

Dagens inköp blev:

Mössa - Lindex 99:-
Pinsett - Lindex 19:-
Svartvitrandig klänning - HM 149:-
Blus - Bikbok 99:-
Brun klänning - Gina Tricot 199:-
Mat - 53:-
Godis - 29:-
Halsband - HM 29:-

Jag har shoppat lite annat den här veckan..

Keds skor - Stadium rea 49:-
Cardigan - Zara 149:-
Lång T-shirt - HM 129:-
Örhängen - HM 29:-

Har säkert glömt något.. Jaja, här kommer några bilder.

       

               

   

Kommentarer
Postat av: agnuuus

Jätte söt mössa sweetie :)

2007-11-05 @ 16:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0