Onsdag

Sorry att jag inte bloggade något igår. Här kommer iaf gårdagen. Gick i skolan som vanligt, men på Onsdagar så slutar vi klockan två. Yes vad sköönt det är. Jag, Heddan och Ankan stack till Täby och Engelska skolan. Där utanför väntade vi i ca trettio min. Sen kom Jasse älsk och vi drog till bussen. Där träffade vi Oskar Marklund, älsklingen, och åkte till Täby C. Först så gick vi runt och kollade och flummade. Men sen helt plötsligt så tog vi massa kläder på HM och provade. Ankan provade ett rött pololinne. Det var skitfult(hon var oseriös). Jag provade massor med plagg, men bestämde mej för att köpa en kjol med hög midja för endast 149:-. Den var jättefin. Sen åkte vi upp till övervåningen. Där provade jag lila lacktights (oseriös där också) och massa annat. Där köpte jag en grå kjol med glitterprickar på och en lite oversize tröja. Funderar på att lämna tillbaka den gråa kjolen, men jag vet inte. Sen när klockan blev 18.15 så gick vi till bussen i Roslagsnäsby. Jag och Heddan hade skitkul på bussen. Vi började snacka om ett ordspråk som vi kom på i sommras, '' Jag satte mej på hunden''. det betyder ingenting. men Heddan och jag började snack om att det skulle bli dyrt om man skulle köpa en ny hund för varje gång så man kunde istället köpa en avlivad från en vetrinär. Heddan hade tidigare provat en jättefin hängselklänning, men utan T-shirt under. Så man skulle ha på sej jeansklänningen med en canadahuvudtröja under. Till det skulle man ha utsvängda jeans. Hunden skulle man lägga i en likkista som man bar på ryggen med rosa plastband på ryggen. Vi hade iallafall skitkul. Tack för en trevlig dag flickor.

Kommentarer
Postat av: Karin

tack:) ha en fin kväll!

2007-11-15 @ 15:59:05
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Filippa

vem är Oskar Marklund? :)

2007-11-16 @ 19:43:57
Postat av: Larzzuw

Det är en kompis, jag drev när jag skrev älsklingen. Men inte riktigt. Ha är en kompis bara ;)

2007-11-16 @ 22:11:08
URL: http://larzzuw.blogg.se
Postat av: Jasmine

haha larzza du är så gay gumman

2007-11-19 @ 00:19:11
URL: http://jassiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0