Gårdagen

Igår så tillbringade jag som sagt kvällen hos Agnes. Det var jag, Heddan, Jasse, Ankan, Agnes, Dulle, Sara och Marie. Klockan halv tio så blev det ingen tjejmiddag längre för då kom Rasmus och Henning. Vi hade skitkul och sjöng singstar typ hela kvällen. När vi skulle hem så kom SNÖN! Alla blev skitglada och jag fotade när vi gick i snön. Tyckte att det var lite konstigt att det blev fullt minne på kameran hela tiden men när jag kom hem så visade det sej att jag inte hade satt in minneskortet. Irriterande. När vi satt på 23.20 bussen så var det fullt med spya i mitten av bussen, sjukt äckligt. Och jag stog och frös, jag hade bara mina ballerinaskor och min vårjacka sammtidigt som jag under bara hade leggings och tunika. Fast jag överlevde. Hade iaf askul. <3


    
    
   

Kommentarer
Postat av: sara

aa jag vet, men om jag hittar lite mer så är det värt ;)

2007-11-10 @ 18:07:14
URL: http://fuckingawesome.blogg.se
Postat av: Ankis;)

Najs kväll vi hade..älskar er allihoppa!!;D

2007-11-11 @ 19:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0