Fredag

Idag så gick skoldagen bra. Hemkunskapen var ganska tråkig. Musiken var rolig. Men den är oseriös som vanligt. Irre och steph hade typ skrivit en låt som de skulle uppträda med på julavslutningen. Funderar på att fråga Gustav om jag också kan få uppträda xD. Kanske blir lite wonnabe men man kan ju alltid fråga, eftersom de fick ju. I såfall vill jag typ sjunga All I want for christmas, ni vet den där som är med i Love Actually. Åh, jag vill verkligen. Ska nog fråga nästa gång jag träffar honom. Hade fotboll också och det gick skitbra fastän jag gick klockan 14.50 och vi slutar klockan 15.20. Men jag hade ju en anledning, jag skulle ha utvecklingssamtal. Det gick också bra och jag ska fortsätta som jag gör nu. Hah, hade fått bra av alla lärare. De gillar mej. Efter det så åkte jag och mamma till arninge och handlade. Jag ba; åh kan vi inte köpa pirates? Hon ba; det är bara att ta den. Så vi köpte den. Härligt! Jag har faktiskt inte sett den tredje så det ska bli kul att se. Nej, snart så ska jag gå upp till Fredag hela veckan igen.. Vi hörs..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0