Torsdag.

Hejhej. Idag 'r en sådan där dag som jag är dålig på att uppdatera med tanke på att jag har sång direkt när jag kommer hem ocj sen är det fotbollsträning när jag kommer hem från sången.. Men nu sitter jag här och känner mej trött. men jag kan inte gå och lägga mej ännu, ska se på 'debatt' på ettan med Isabella Löwengrip(blondinbella). Det ska bli skitkul att se henne. Första gången jag såg hennes blogg så tänkte jag bara ' fan vilken patetisk människa', men nu har hon växt i mina ögon och jag tycker faktiskt hon verkar vara en jättehärlig tjej. Asså, jag kollade igenom hennes gamla inlägg och shiet vad annorlunda hon är nu. Men jag diggar henne verkligen =P. Aja, jag han faktiskt slänga ihop muffins som jag ska bjuda på imorn på mentortiden imorgon och nu ska jag gå och fota de så ni får något att sukta efter. Har ni tur så kanske jag slänger in en dagens klädsel, men jag han inte fota imorse så det får bli att ta en gamall bild. Aja, de fotas inte av sej själva.

Puss och Kram <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0