Söndag.

Vaknade för ett tag sedan. Ligger och käkar mina kinder, så grymt goda asså. Idag så har jag keine ahnung vad jag ska göra. Gå på promenad i det fina vädret och fota lite kanske. jag är grymt hungrig och det käns som om min mage är helt tom, och den kurrar som in i helvette. Och så svettas jag, så fucking varmt i mitt rum så jag dööör. Nej, ,gud vad jag klagar. Ikväll så har jag hört rykten om att det är 'Hide and sike' på typ 4an eller nått. Det ska jag se. Det är ingen fotboll idag, vi skulle kört fys men våran tränare är sjuk. Men jag skulle ändå inte vart med då jag också börjar bli det. Min näsa rinner och är täppt och halsen börjar jag få ont i. Det där jäkla träningsgrejen på gympan asså. Det började det hela.

Funderar på frukost nu!

Vad händer idag?


Puss och Kram <33

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hoppas du får en bra söndag!

2008-03-16 @ 10:38:39
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Camilla

ha en bra dag. :)

2008-03-16 @ 10:55:36
URL: http://theonlymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0