Onsdag.

Idag efter skolan så drog jag, Heddan (www.egocentrisk.webblogg.se), Kajsa och Ankan till Täby för att möta upp Jasse (www.jqsmine.blogg.se) i hennes skola för lite shopping i Täby C. Aja, Jasse hade sagt att det var okej att gå in och det trodde vi ju, men där va det någon tant som lackade på oss.

Engelska skolan i Täby.

Två lärare, eller tanter på 40 går förbi 4 stycken oskyldiga och knäpptysta tjejer i 13årsåldern som sitter på en bänk. Tanterna ställer sej i trappan och börjar viska till varandra. Jag märker det och kollar upp mot de ett par gånger.
Tankt 1: Hörni tjejer, Tillhör ni den här skolan. Väldigt sur och irriterad röst.
Jag: äh, neej, vi väntar på en kompis som slutar snart.
Tant 1: Okej, men då får ni gå ut och göra det.
Vi blir skitskrajja och alla glor på oss och vi får gå ut.

Fan vad lack vi blev asså. Verkligen inte låta oss sitta där och stå där ute och frysa i typ minusgrader. Tanten kände sej nog jäkligt stolt när hon gjort det. Ni skulle hört hennes tonläge. Usch,sånna lärare finns inte på våran skola. fan vilken tur att jag inte började där =P.

Aja, tillbaka till shoppingen. Vet ni vad man kommer hem med? jo, toffsar. Fatta, jag är seriöst besviken, men ändå ganska nöjd över mej själv. Chinosen på Gina va ju jättefina, men jag blev ändå lite osäker. Aja, bilder kommer innom en snar framtid.

Hur har eran dag varit?

Puss och Kram <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0