Skolavslutning

Skolavslutningen var mer eller indre katastroffal. Det var inte kul att säga Hej då till Matthias. Men han lovade att han skulle komma och hälsa på och komma tillbaka i nian (han ska plugga HKlärare i ett år). Han sa att han skulle sakna oss(!). Mattias är världens bästa vill jag bara meddela.

Bilder har jag också.

                   
                        Hedvig
                  
                   Mattias med ögonstenen, jag tänkte ta den.
                  
                  Världens bästa lärare. Längtar tills 9:an.
                  
                  Jag hade bakat en jordgubbstårta som var sjukt god.
                 
                  Mattias, jag, Annika, Hedvig. Haha, kolla på Mattias på bilden :P
                  
                  Onaturligt smile, men jag bjuder på den.


Kommentarer
Postat av: JOSEFIN

fina bilder

2008-06-13 @ 20:32:36
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0