Ipod

God morgon. eller, jag gick upp för ett tag sedan, men har degat ett tag framför tv:n. Idag ska jag tjäna engar, dvs rensa hallonhäcken och så. Kanske klia gräset också. Jag kommer bli rik så mycket som jag jobbar. Måste ha pengar tills fredag, då åker jag till Spanien. Härligt. Jag har tillochmed planer första veckan på sommarlovet, så jag inte bara slösar bort mina dagar. Idag så ska jag ju fixa och så, sen ikväll så ska vi sela föräldramatch i laget. Imorgon ska jag till staden med Hedvig, Annika och Jakob. Onsdag tänkte jag åka till mormor så hon inte behöver känna sej så ensam och hjälpa henne. Torsdag ska jag väll packa och så, växla pengar (jag vill inte använda kort där nere), fixa musik till ipoden och lite så. Fredag klockan 06.35 så lyfter planet till Alicante. Jag lääängtar.
Nu ska jag klä på mej och leka duktig. Puss.

                      


Kommentarer
Postat av: Erika

Ska du till Alicante :O Hur länge är du där?

Jag åker dit om en vecka!

2008-06-16 @ 14:08:25
URL: http://erikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0