Stockholm

Igår var jag på Allsång. Det var underbart. Där trivs man som fisken i vattnet. Det var jag, Annika, Kajsa och Hedvig.

           
            Det var fint på morgonen när jag och Kajsa skulle åka in.
           
            Kajsa har en ny andrahandsklocka.
           
            Kajsa i det fina vädret.
           
            Hedvig med sina fina wayfierslookies.
           
            Jag med extremt dålig hållning.
           
            Annika tog Hedvigs glasögon.
            
            Jag leker stel.
           
            Killen vid synten är MIN. Har aldrig i mitt liv sett någon sötare. Fyfan asså, jag dööör. Desperat? JA!
             
              Töntigaste bandet ever. Varför ska Erik förstöra sej själv genom att vara med de. åååh.
             
              Erik är iallafall bra, men före E.M.D tiden. Dampar ibland på de, töntigt är ordet.

Kommentarer
Postat av: Hedvig

bästa dagen!

2008-07-03 @ 12:16:17
URL: http://egocentrisk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0