Nyfunnet

Detta hanlade jag i Spanien och under veckan. Bättre sent än aldrig. Skorna kommer senare, och sen glömde jag att fota någon klänning också.


Tre armband och en klocka. Klockan från Urochpen och armbanden från Spanien.

Wayfarers-kopies från Spanien och de vita från glitter.

Tunika från Spanien, älskar den!

(Kolla inte på min cparm) Vit kjol från Spanien och en vanlig marinblå tröja från HM.

Vit tunika som först inte kändes jag, men nu älskar jag den.

Blommig volangkjol från Gina. Den har dock gått sönder lite så jag ska byta den, men mot en hel.

Tunna skärp från HM som jag köpte igår.

Har glömt ett linne, en klänning och skorna, men jag måste fota de först. Imorgon blir det allsång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0