Hej

Hej sötnosar. Jag är en riktig höjdare på att hitta boende på Gotlland när det är högsäsong. Har fixat till min bror och hans kompis. En lägenhet. Fan vad grym jag är. Hoppas bara att den inte hunnit bli bokad nu när han skulle gå in och fixa med allt. Aja, skit samma. Idag ska jag plocka vinbär (sommarjobb hemma is the shit) och sola. SOLA måste jag göra, min färg försvinner och det är ju sorgligt. Nu när det är sol och allt måste jag ut, men först gra mej i ordning eftersom resten av dagen har gått åt till gotlandbokningen. Igår var det allsång med Hedvig, kul hade vi! Bilder kommer senare.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Madde

Kika in om du har tråkigt!!!



Mvh trebarnsmamman

2008-07-09 @ 13:26:15
URL: http://angelwing.blogg.se/
Postat av: Hedvig

mycket kuul, kolla min blogg alla fina bilds på dig vetu! sen bdb: www.fordomsfull.bilddagboken.se

2008-07-09 @ 18:08:08
URL: http://egocentrisk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0