Hemmkommen

Japp, nu har jag kommit hem. Asså, jag blir fortfarande så jäkla glad! Har läsarrekord med 46 pers idag och dagen är inte slut!
Haha, jag vet att jag låter larvig, men jag blir verkligen glad. Fotbollsträningen var väääldiigt flummig och hela min kropp kliade. Vet inte varför. Nu sitter jag i sängen med datorn och kollar på paradiset på tv 4. Men det är datorn i mitt knä som får mest uppmärksammhet. Jag fick ny sminkborttagning idag, men mamma råkade få med sej den på konferensen som hon anordnar. Hon kommer inte hem förrän på Torsdag :/. Jobbigt, men jag har ju annat att rengöramej med xD. Ska kolla lite olika bloggar. Det fanns någon utmaning till alla som ville att man skulle utse sina favoritbloggar. Mina är:

Kenzaas: Hon skriver väldigt bra och har väldigt blandade inlägg.
Heddanz: Min bästa vän som har en väldigt rolig blogg.
Egoina: Haha, en väldigt rolig blogg.

Har ni några?

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Naw va göllug du är gumman

2008-01-06 @ 22:21:36
URL: http://heddanz.blogg.se
Postat av: jjohannaah

Tack tack!!!
Roligt att du besökte mig!

2008-01-06 @ 22:29:08
URL: http://jjohannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0