Torsdag.

Idag så har jag varit i Täby C med bästa vännen Hedig (www.egocentrisk.webblogg.se). Jag va duktig eftersom jag stod emot en hel del shoppingbegär. Hittade massor som jag tänkte köpa, men sen så kom jag på att jag likaväl kan spara de i någon vecka så jag inte blir pank. Aja, det blev iaf lite shopping. Haha, en ögonskugga och ett halsband. Älskar ögonskuggan. Ska slänga mej in i duchen och sen applicera lite. Aja, snart så ska jag på kryssning haha. Ska bli..ähm...jo....lite...annorlunda (?). Haha, brukar inte åka på kryssningar. Men det kan ju bli kul. God mat iaf. Så jag kommer inte blogga förens imorgon, men det kommer nog några bilder.

image184

Puss och Kram <33

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Fan va kul vi hade x'd, jag iaf :P

2008-02-28 @ 20:31:17
URL: http://egocentrisk.webblogg.se
Postat av: The City

Kryssning är min absoluta favoritsysselsättning, åka en dag och komma hem den andra ;)

2008-02-29 @ 19:08:10
URL: http://thecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0