Nu lyser solen

Vilken skön dag det här har varit. Nu vill jag bara spola fram verckan tills på Torsdag, för då är det öppet hus (I know, jag är jätte geek för jag tycker det är kul =P) i skolan för vuxna och så. Vi ska spela upp teater och baka (frivillig att vara med på teater) Typ inga som vill vara med på teater. Varför sk folk vara så tråkiga för? Man kan ju inte direkt skämma ut sej inför lite föräldrar, de tycker ju inte dirket man är dålig. Snart så ska jag hoppa in i dushen, hade ju fotboll som sista letion. Ovanligt kul. Sen så ska jag nog göra min nya fredagstradition, att sticka ut och fota utan jacka =P. Det är ju så jäkla varmt och skönt. Se you later.

Btw, hur har eran dag varit?

PUSS.

Kommentarer
Postat av: sofia

Min dag har vart bra hittils:D
Fin blogg:)
Hoppas du får en trevlig helg:)

2008-04-11 @ 17:49:17
URL: http://www.sessan11.blogg.se
Postat av: Stina

svar: haha dem är superläckra :D

2008-04-11 @ 18:02:03
URL: http://kiwique.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0