Upprörd

Asså, jag klarar inte av att se på bilden av han som låste in sin dotter och tre av sina barn/barnbarn i 24 år. Har läst alla artiklar om det på aftonbladets hemsida och klarar inte av att se på bilden av honom som kommer upp hela tiden. Enda sedan i Måndags har jag följt fallet och kan fortfarande inte förstå. Jag gråter nästan (har problem med att gråta) och jag skulle inget annat vilja än att spärra in honom i ett litet mörkt, svettigt och trångt rum där han skulle få leva på vatten och bröd, inga människor skulle han få träffa tills han dog.

Fatta hur jävla illa han har betet sej mot sin dotter och sina andra barn. Asså, det finns inte ord hur jag kan uttrycka mej, jag klarar inte av det. Att det finns människor som är så hemska. Han är inte hemsk, han är hemsk x 10000000000, och mer endå, det kan hålla på i evigheter.

Och ena dottern, 19åringen som vårdas på sjukhus, som svävar mellan liv och död, just nu så önskar jag med hela mitt hjärta att hon ska få överleva. Att alla fyra ska kunna få så normala liv som går efter deras omständigheter, att de ska kunna se så ''normala'' ut och att de ska kunna så småningom skaffa familj och dyligt. De om något är värda det, efter att ha tillringat  hela sina liv i fångenskap.

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag kan inte annat än att hålla med. Det är hemskt och skrämmande att det finns så sjuka människor i världen.

2008-05-04 @ 20:49:43
URL: http://erikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0